Rahsia Jutawan Rumah Terbongkar!

Anda nampak satu iklan sebelah kanan laman web ni?Satu banner panjang yang bertulis ‘Rahsia Jutawan Rumah Terbongkar’.Ia bukan sekadar iklan,tapi ia mengandungi info yang sangat berguna.

Jika anda mempunyai pendapatan yang stabil,apakah perkara yang lakukan bagi menjamin masa depan pendapatan keluarga anda?Ya, pelaburan.Pelbagai produk pelaburan yang ada di pasaran.Apa yang harus dilakukan hanya ambil dan lihat hasilnya.

Namun,risikonya rendah dan semestinya pulangannya rendah.Bagaimana nak menambah pendapatan lagi sekiranya kita seorang pekerja swasta yang tiada pencen dan hanya mengharapkan KWSP?Ada yang melabur dalam hartanah kerana sekarang ni pelaburan hartanah sangat masyuk.Apa yang perlu tahu untuk melabur dalam hartanah ialah ILMU.

Ilmu dalam pelaburan hartanah memang mahal harganya namun ada yang sanggup berkongsi ilmu tentang ini dengan harga RM60 sahaja!Seorang pemuda yang belum pun mencecah 40 tahun telah memiliki 14 buah rumah sepanjang kariernya.Ini bukan harta perwarisan daripada ayahnya atau datuk neneknya tapi hasil usahanya.Rumah-rumah ini disewanya dan akhirnya menambah pendapatan sampingan!

Bukan mudah nak mempelajarinya ilmu hartanah ni.Perlu mempunyai pengalaman jatuh bangun,rugi untung.Ia tetap mempunyai risiko dan tetapi boleh mendatangkan hasil lumayan dan juga pendapatan sampingan bulanan.Jika tiada pengalaman bagaimana?Ya, belajar daripada orang berpengalaman.

Tidak ada rugi jika belanja hanya RM60 untuk menimba ilmu. Ini bukan buku berkenaan buat duit internet.Penulis buku tiada intention untuk membuat duit melalui buku ni kerana harta dia lagi banyak (katakan purata rumah penulis RM100Kx14 buah=RM1.4juta) daripada apa yang dia dapat daripada buku ni.Ini kerana tidak semua orang boleh berguru dengan penulis dalam satu masa.Jadi, apa yang diharapkan ialah melalui buku ini sedikit sebanyak ilmu yang ada tu dapat disampaikan pada orang berminat mempelajari walaupun tidak secara bersemuka.

Mungkin kita tak dapat mengadaptasikan apa yang dipelajari sekarang atas faktor-faktor tertentu,namun bila kewangan sudah stabil,mungkin ilmu ini sangat berguna.Ya!Jangan tunggu lagi.Tidak ada kerugian jika melabur dalam ILMU,tapi kita akan mengalami kerugian jika tiada ILMU. Sifirnya mudah.Contohnya jika dengan ilmu ebook ni yang berharga rm60 ini,kita mampu membeli rumah dan menyewakan dengan pulangan keuntungan rm70 sebulan.Setiap bulan dah rm10 untung.Dalam masa 6 bulan dah cover beli modal beli ebook.Bulan seterusnya kita hanya menikmati keuntungan rm70 sehingga rumah tu habis bayar loan kat bank.Itu contoh je.Takkan rm70 je untungnya ye tak.

Sebab itu saya bagitau tadi ilmu ni sangat mahal.Ramai orang kita suka ambil jalan pintas untuk kaya tanpa menimba ilmu.Ada pula yang sanggup habis beribu-ribu untuk mendapatkan ilmu melalui seminar-seminar,program yang dianjurkan oleh profesional, kerana mereka percaya pulangannya berbaloi-baloi.

Kita berjaya hari ni pun disebabkan ilmu yang kita timba samada melalui pengalaman,belajar secara formal mahupun buku.Ayuh!Dapatkan segera ebook ini selagi ia masih wujud di pasaran internet!Mungkin bila-bila masa ia akan hilang di laman web. HANYA RM60 seumur hidup!!Mungkin boleh mengubah hidup anda!

Jomsurf sekadar berkongsi info dan tips menarik di internet untuk pengguna komputer tegar!Sekian terima kasih!

Related posts:

  1. Skim Rumah Pertamaku
  2. 8 tip mudah untuk hidup yang mewah
  3. Fakta menarik tentang makanan
  4. 10 laman tutorial photoshop yang menarik
  5. Kenapa saya perlu ada iPhone atau iPod Touch atau iPad

Speak Your Mind

*